vrijdag 17 juni 2016

Is het geen plaatje, deze foto?

Laten we hier ook weer eens blogje bloggen! Tenslotte ben ik nog geen 40!
Voor degene die het gemist hebben, ik ben stiekem al begonnen op 
En mocht je het nou een mooie blog vinden, vraag ik je hier heel vriendelijk om te overwegen deze blog in je blogrol op jouw weblog te plaatsen. Zo zullen meer  mensen me weten te vinden, want dat helpt echt! Alvast bedankt! Ik zal dan ook jouw blog in de mijne zetten!

Is het geen plaatje, deze foto?:)
S wilde perse haar eigen portemonneetje meenemen naar de winkel. Ik had al gezegd dat ze niks mocht kopen. Toen we deze meneer hoorde zingen, fluisterde ik een ideetje in haar oor. En ze maakte gauw haar portemonneetje open. Op de terugweg wilde ze hem weer iets geven. Ik zei dat het misschien leuk was als ik een foto maakte en dat vond ze spannend, maar ze wilde het wel heel graag. Alton heet hij! Als je 'm ziet, doe hem de groeten van ons!


Ja, en toen kwam gisteren het heugelijke nieuws dat zowel R als M geslaagd zijn voor hun examen!
Heerlijk! Ja, dat ze geslaagd zijn natuurlijk!
R gaat nu heel hard werken om in januari een half jaar naar Australië te kunnen voor een DTS. Spannend, maar wel superleuk! Op zijn facebookpagina kun je hem volgen, weet je gelijk hoe hij echt heet:). En M gaat een opleiding volgen op het Hoornbeeck, althans...we hopen dat ze toegalaten wordt...


Dankzij de sestrafotochallengezomer ben ik weer een beetje gaan tekenen. Er moest een foto van een getekende vogel gemaakt worden. Nu probeer ik elke dag een tekening te maken. Ik zoek een leuk pinnetje op Pinterest en teken dat na. En ik geniet er ook nog eens heel erg van! Ik plaats ze op Instagram.


Dit vind ik de mooiste tot nu toe... zo dromerig...


En nu ga ik lunchen!

10 opmerkingen:

  1. Wow je kunt mooi tekenen! Prachtig. Gefeliciteerd met het slagen van je kids, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto ja, en wat een GROOT hart heeft ze al! Gefelicteerd met de geslaagden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zeg je dat mooi! Meestal hoor je het in de trand van 'Nu heeft ze nog een groot hart'. Nu biedt je perspectief, dankje!

      Verwijderen
  3. Ik heb de andere al gevonden. Maar nog een keer: Wat een leuke foto en mooi verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt de link wel ( de eerste)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die klopte inderdaad niet, wat gek! Nu wel:)
      Dankjewel!!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.