vrijdag 12 juni 2015

Een fietstas vol

L vind DIY helemaal geweldig en knutselt wat af. Zelfs op een warme zomerse dag kan ze met veel enthousiasme een sneeuwpop maken van een oude sok!


En als ik zeg dat we naar het moestuintje gaan, stopt ze haar fietstas vol met spullen zodat ze daar lekker aan een picknicktafel aan de slag kan:


Al het onkruid tussen de bonen weggehaald, nu zijn het weer mooie paadjes!


Gisteravond hebben we lente-ui, wortels en Chinese kool gezaaid.


En natuurlijk gezorgd dat ze genoeg te drinken hebben.


Maar ook in onze eigen tuin heb ik wat potten neergezet met spinazie en bonen.
Vandaag heb ik een plantje frambozen gekocht en in het kleine richeltje aarde wat onze tuin rijk is geplant. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Frambozen vind ik heerlijk!



Alle potten op een rij.
De moestuin is dit jaar voor het laatst geopend. De school die er naast staat wil de grond gebruiken om uit te breiden. Heel jammer. Maar eigenlijk wil ik het liefst gewoon een moestuin in onze tuin. Misschien komt het er volgend jaar dan van.


We eten bijna elke (warme) dag wel een ijsje, zelf gemaakt of zelf gekocht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.