donderdag 28 april 2016

Ze duwen elkaar het liefst de Maas in

Mijn hart smelt als ik S, onze jongste dochter van 4 naar bed breng en ze lekker gaat liggen en zegt: 'Wat is het fijn om zo'n lieve mama te hebben!'
We hebben samen zitten kleuren.


Vandaag namen Ha (19) & Ma, S en haar vriendje mee naar de kinderboerderij.


Ze genoten met volle teugen!


En vanavond maakte ik nog even een wandeling langs het water met mijn gezellige tienermeiden. M'n oudste tienermeid is logeren bij opa en oma, ik mis haar wel!


Het is me wat met die leeftijd. Het ene moment hebben ze de grootste lol met elkaar en het andere moment duwen ze elkaar het liefst de Maas in!


Dat laatste is natuurlijk overdreven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.