donderdag 24 september 2015

Over kleding, zending en een herfstboek

Vandaag kreeg ik het ineens in mijn hoofd om de zomer/winterkleding uit te zoeken. Ik was al de hele dag bezig met de was. Niet omdat ik zoveel  was had, maar omdat ik 100 dingen tussendoor deed. Alles behalve gestructureerd dus! Maar goed, toch een heel eind op weg gekomen met kleren uitzoeken. De kasten van L en S en van mezelf heb ik flink leeg gemaakt. Over Mar d'r kast twijfel ik nog, miss doe ik het nog, miss moet ze het zelf doen... De jongens en M doen het wel zelf.
Het is inmiddels alweer 9 uur geweest en heb het nog niet af gekregen. Ondertussen heb ik even naar een 'webinar' van Cama Zending gekeken/geluisterd, erg interresant! Als het je leuk lijkt om ook zo'n webinar te volgen, ga even naar deze site en meld je aan! De eerstvolgende is op do. 26 november en wordt gegeven door Gea Gort over 'Business as Mission'. Heerlijk om daar met een bakje koffie en een schriftje met pen naar te zitten luisteren!

Reading, writing, coffee drinking, is the way to live 👌don't forget watching movies:

Ik ga jullie maar even op de hoogte houden van m'n nederlandse lessen. Afgelopen keer waren er 3 studenten! Een Franse, een Iraanse en een Roemeense. De sfeer was heel ontspannen en gezellig. En er is alweer een nieuwe aanmelding gekomen van een jongeman uit Syrië. Ik vind het zo bijzonder en eigenlijk ook echt een eer om met zoveel verschillende mensen om te mogen gaan!
Op vrijdag geef ik ook nog Nederlands les aan twee Iraanse vrouwen. Nu gaan we de ene week een les doen en de andere week de DOTA-cursus . Een hele goede discipelschapscursus, die ik zelf inmiddels al 2 jaar aan het volgen ben. Tijd om het geleerde weer door te geven aan anderen. 

Love my women's bible study warriors; always looking for more to add! 6 essential elements to a thriving women's bible study group.:

De herfst is echt weer begonnen. Ik vind het niet erg. Vandaag kreeg ik een nieuw boek binnen om een recensie over te schrijven. Ik noem het mijn herfstboek! Wil er echt goed voor gaan zitten, want ik vind het reuze interresant. Misschien schrijf ik er wel meerdere blogs over, maar dat natuurlijk op mijn boekenblog!



Nou, vooruit, alleen het citaat wat op de achterkant staat alvast:
'Aangezien ik de Heere Die ik gediend heb gehoorzaam en ik me aan de waarheid houd die ik geloofd heb, zal ik geen enkel bevel dat tegen Gods wil ingaat, opvolgen. Ik ben bereid elke prijs te betalen en elk offer te brengen.' (Wang Mingdao, Predikant te Peking, 1942)
Later meer hierover.

Nu de stapels kleren die nog op m'n bed liggen in een doos doen, dan heb ik al weer drie dozen die de kast in kunnen! De rest komt later.  



1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.