donderdag 25 februari 2016

Nu kan ik even rustig bloggen!

C, ons buurjongetje en vriendje kwam een potje schaken met L. en omdat ik net op dat moment bedacht dat ik vandaag pannenkoeken zou gaan bakken, werden zijn broertje en zus ook gelijk maar opgehaald. Er staat hier een hele doos met appels in de keuken, dus vroeg ik of ze appelpannenkoeken lustten. Jazeker lustten ze dat en kaaspannenkoeken zijn ook altijd zo lekker!


Zo gezegd, zo gedaan, er kon gekozen worden voor een appel-, een kaas- of een naturel pannenkoek.


Waren die even gauw op!
Maak ik even een foto, gaat er hier links onderin iets te veel uit de fles met stroop!


Na het eten heb ik ze gauw allemaal naar huis gestuurd! Het was een gezellige drukte en het werd nog maar steeds gezelliger en drukker!


Gauw even die boel afwassen. Toen de dames weer terug waren, hebben ze allemaal geholpen.


Nog even een verhaaltje voorlezen uit 'Barones van Stippeltje' en 'S, doe eens even net alsof je slaapt?!'


Koffie zetten


En inschenken



Nu kan ik even rustig bloggen!



1 opmerking:

  1. Wat gezellig! En wat maakt je meer tevreden dan dit, allemaal gevulde maagjes en tevreden kids. Maar kan me voorstellen dat je blij was met de rust daarna ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.