maandag 9 mei 2016

'Dat mag niet hoor!'

Wat een mooi weer was het en wat hebben we er van genoten!
De hartjes in de tuin bloeien en worden steeds maar groter!


Ik hoop dat deze twee stekjes het gaan redden. Ze zien er een beetje belabberd uit;(
Rechts is een rode bes en links een braam.


Heerlijk gezwommen in een meertje vlakbij!
Vanuit het droge, zo met z'n allen het koude water in rennen, ik deed niet mee!



Even lekker uitrusten met een warme handdoek.


En weer verder spelen.


Deze foto kreeg ik voor moederdag van L, zo leuk!


Gisteren gingen we even naar mijn ouders. Daar zagen we buiten prachtige tulpen staan en L en S begonnen er meteen een te plukken. Maar toen riep een vrouw vanaf haar balkon: 'Dat mag niet hoor!' Ze zei het vriendelijk, ik denk dat ze expres wachtte tot ze er allebei al één geplukt hadden:)
Hier zit een kapoentje in! 


Nu is de vakantie voorbij en proberen we weer het gewone ritme te vinden.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat zwemmen. Maar wel een beetje koud denk ik. O, zomaar tulpen plukken. Dat mag echt niet nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige blog! En nu allemaal weer hard aan het werk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.