dinsdag 18 augustus 2015

Zomer 2015 (24)

De vakantie is bijna voorbij. We genieten nog even van deze laatste week. Dat proberen we tenminste. Gisteren wilden we naar een of ander museum, maar toen we daar aankwamen bleek die gesloten te zijn. Ik bedacht dat een kringloopwinkel alles wel goed zou maken, maar die was ook dicht. Hoewel het jammer was, was het toch gezellig in de auto en eenmaal thuis werd er leuk gespeeld.

We doen veel spelletjes rummicub en bingo.


Vorige week kochten we via marktplaats zo´n grote Ikea-kast voor weinig geld en er zaten nog een paar dozen bij ook. Ik kreeg spontaan visioenen van een opgeruimd huis! S kan nu ook heerlijk boven spelen en het is voor haar makkelijker om ook alles weer op te ruimen.


We hebben ook nog bramen geplukt. De emmer zat bijna vol! Hier niet meer, want we hebben er iemand anders ook nog blij mee gemaakt.


Van m'n moeder kregen we 4 3-D puzzels. L is er al flink mee bezig geweest. Het lukt me nog niet zo goed om er voor te gaan zitten, wil nu eerst de babydeken voor m'n vriendin afhaken.


Vandaag genieten we van de baby in huis! Alle meiden willen haar vasthouden en allemaal willen ze haar de fles geven en allemaal willen ze haar verschonen.





2 opmerkingen:

  1. Leuk van die bramen. Mijn vrouw heeft er vorige week ook wat geplukt en in de vriezer gedaan. We moeten nog even kijken wat we er mee gaan doen. Jam of bramensap voor over de vla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk hè als alles weer zo gestructureerd is :-) het is bij mij vaak ook de kunst om het zo te houden. En om je laatste opmerking moet ik ook grijnzen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.