dinsdag 5 januari 2016

Een brief van L

Dag 5: Een brief

Eerlijk gezegd, wist ik niet zo gauw wat ik hiermee moest. Het is lang geleden dat ik een brief heb gekregen. En om nou zomaar de een of andere brief van bijv de belasting op m'n blog te zetten, vond ik ook niet zo aantrekkelijk. Daarom was de verrassing des te groter toen er eergisterenavond een brief op mijn bed lag! Geschreven op blauw papier, van L. Heel lief! Dat doet ze wel vaker en ik weet dat ik ze eigenlijk zou moeten bewaren! Maar terwijl ik de brief las, kwam ik er al gauw achter dat het geen brief voor in het openbaar was. En een vage, onleesbare brief vond ik ook niet leuk. Ik zei er niets over tegen L. Gisterenavond ging ik naar bed en lag er weer een brief! Zo leuk! En daar mogen jullie even in mee kijken:)



L heeft ook een blog, maar ze mag van mij niet zomaar van alles posten, ik wil het altijd eerst even zelf lezen.


De blog zelf kunnen jullie denk ik aan het eind van de middag lezen, ze moest eerst naar school.
Maar deze blog is ook leuk!


#sestraforyou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.