woensdag 20 januari 2016

Retro

Dag 20: Iets retro's

Wat erg, zolang het woord al bestaat weet ik niet precies wat het nou is. En als ik het anderen vraag zijn de meningen verdeeld. 'Vintage' is ook zo'n woord waar ik de vinger niet op kan leggen. En heeft 'retro' en 'vintage' met elkaar te maken of is het heel iets anders? Ik kom er niet zo uit, maar moest ondertussen toch vandaag een plaatje van 'iets retro's' schieten.
M'n zusje was hier gelukkig en zocht met me mee en vond dat m'n schoolbord wel iets retro's heeft.


Nou, dat vind ik leuk! Ik kreeg 'm eens van mijn man voor m'n verjaardag. Het leek me leuk en dat is het ook, iedereen schrijft er weleens wat op en de kinderen die komen vinden het ook altijd leuk om erop te tekenen. Die leuke bordjes erboven hebben we allemaal gekregen. 'Prijs de Heer' kreeg K van onze Chinese buren voor zijn verjaardag, dus dat doen we nu elke dag!!:-))
Terug naar het bord, het is een joekel van een ding. K. is hem wezen halen in Moordrecht en heeft 'm in ons Alto'tje gefrommeld, levensgevaarlijk! Hij hing in de keuken van een mevrouw, maar komt uiteindelijk uit een basisschooltje. Ik ben er nog steeds blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.