zaterdag 12 oktober 2013

De boel omdraaien.

Terwijl ik in de rij sta voor de kassa, valt me het prachtige ingevlochten haar van de dame op die op dat moment bij de kassa staat. Mijn oog blijft er op rusten, of ik nu wil of niet. Ik sta mezelf ontzettend af te vragen hoe ze dat nou toch voor elkaar heeft gekregen en of ze het wel écht zelf heeft gedaan.
Ik ben niet zo heel erg kunstig met dat soort dingen, maar probeer er weleens iets van te maken.
En zo ook mijn dochters. Terwijl ik bezig ben m'n bloghuisje wat gezellig aan te passen, maakt m'n dochter een prachtige creatie in mijn haar, best leuk voor een eerste keer! Om zich daarna op elkaars haren te storten, erg gezellig!


Nog niet zo heel lang geleden had ik een andere bloglook, maar ik houd van eens een andere kleur of stijl of lettertype. In onze huiskamer vind ik dat ook altijd leuk, maar dat kent z'n grenzen. Zo had ik voordat de zomer begon aangekaart dat het wel erg leuk zou zijn om de boel eens om te draaien. En toen ik eens thuis kwam, was de verassing groot toen alles anders stond. Maar dat er zoveel bij komt kijken, daar had ik niet aan gedacht: Alle boeken uit de boekenkast (en er ook weer in!), lampen op andere plekken hangen met de nodige snoeren die weer weggewerkt moesten worden. Maar het resultaat mocht er zijn.

Toen werd het herfst en begon het weer te kriebelen. 'Het lijkt me toch wel érg leuk als...' Maar nu moet ik nog een jaartje geduld hebben, dat geeft niet, dat heb ik wel;-)

Draaien jullie de boel ook wel eens om in de huiskamer?



2 opmerkingen:

  1. Ik hou ook erg van de boel op z'n kop zetten maar doe het wat minder. De hoekbank past op één manier in de kamer :-) Ik vereenvoudig veel, doe spullen weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en het blijft niet alleen bij de woonkamer haha! Maar ik vind het leuk om te doen, eens in de zoveel tijd. Dat noemen ze creativiteit toch ;).
    Mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.