donderdag 10 oktober 2013

Huismus

Vanmiddag leek het me leuk om met m'n vier meiden te winkelen. Dat doen we niet zo vaak, ben meer van het type huismus, dan dat ik van alles onderneem. Toch ontkom je er niet aan en dat hoeft ook niet, want het is uiteindelijk meestal wel gezellig. Een museumpje vind ik ook altijd wel leuk. Maar het gebeurt niet vaak dat ik ze alle vier tegelijk mee neem. 


Ik deed dus even aan een snelle opruimaktie, een ochtendje met 2 peutertjes extra laat zo z'n sporen na;-). Ik verheugde me bij voorbaat om thuis te komen en het daar opgeruimd te vinden en een glad aanrecht aan te treffen en gelijk de nasi te kunnen gaan maken.


In het winkelcentrum was het erg druk, dat had ik niet verwacht. Zouden mensen al bezig zijn met sinterklaasinkopen? Het zou me niet verbazen. We ruilden een bloes in, kochten wat shirtjes en een lekkere warme trui, oorbellen voor iemands verjaardag, een nieuwe speen, die was aan vervanging toe, luiers, kraamcadeautjes en deo... Het is maar even dat jullie het weten!
Hoewel de jongste niet in de buggy wilde, maar wilde lopen, de op een na jongste om de vijf minuten kwijt moest dat ze trek had en de oudste een typisch puberige bui had, was het best gezellig. Maar wellicht was het uitgekozen tijdstip niet de meest ideale en kunnen we zoiets beter doen op zaterdagochtend en niet op donderdagmiddag uit school. 


Eerlijk gezegd had ik me het in m'n hoofd ook heel anders voorgesteld, we zouden een ijsje bij de hema kopen, maar ik vond het te warm voor een jas en had het daardoor te koud voor een ijsje. En ik zou voor allemaal iets gekocht willen hebben, maar zie daar om de een of andere vage reden ook weer van af, ik denk omdat ik zo gauw niet kon bedenken wat ze 'nodig' hadden. 
En thuisgekomen zag ik een sms-je van iemand die nog wel t-shirts kon gebruiken, ik had er naar gevraagd, maar was het daarna vergeten te checken of er een berichtje terug was gekomen.

Nu giet het van de regen, ga ik onze kleine meid naar bed brengen, neem een douche en nestel mij op de bank met wat boeken en misschien een haakpen...


Soms móet je gewoon even bloggen, maakt niet uit wat;-)






3 opmerkingen:

  1. Hi hi, herkenbaar;) Ik shop het liefst met twee meiden en dan graag s morgens wanneer ze nog niet zo moe zijn. meestal gaan we dan naar een winkel waar het niet te druk is. De rest 'shop' ik vaak tijdens mijn pauzetijd van mijn werk:) Gezellig hoor zo'n blogje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vaak van die vergeten dingen.. En dat afzien van een aankoop om een of andere vage reden heb ik ook... Bloggen is gewoon een
    heerlijke hobby en uitlaatklep ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou heel gezellig blogje. Daar word ik gewoon blij van :-) Bloggen is idd een fijne hobby, net wat Magdalena zegt. Ik ben vanmorgen trouwens wezen winkelen. Wordt helemaal blij als puber dezelfde trui wil als mij. met glitters. Ik denk dat ze de voorliefde voor glitters van mij heeft. Fijne zaterdag verder. ( LEUKE PLAATJES)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.