vrijdag 16 mei 2014

20 dagen EGO, dag 5

Vandaag gingen alle kids weer naar school. (deze blog loopt 4 dagen achter, zodat ik iets vooruit kan werken). Op tijd uit bed, ging best goed eigenlijk. Zo'n eerste dag na de vakantie verveel ik me nooit, zoveel op te ruimen en schoon te maken. Daarom was ik extra blij met m'n basisschema dat ik een poosje terug heb ingevoerd. Het hoeft niet helemaal strikt, maar probeer het toch binnen die uren te doen. Op die manier had ik om half 4 echt mijn handen vrij (op een paar broden die afgebakken moesten worden na) voor de kinderen.

Toscana... #laundry
Pinterest

Ik dacht aan de logeerpartij van mijn ouders in ons huis, toen wij een midweekje weg waren (inmiddels alweer ruim 6 jaar geleden). Weken daarna hoorde ik nog dat als ze uit school kwamen, ze gezellig aan de tafel thee dronken en gingen kletsen.

.
Pinterest

Dat leek me een goede traditie om in ere te herstellen. We dronken wat, we aten wat, we kletsten wat en ik had het spel 'stap op' klaar gelegd. We waren de spelregels kwijt, maar op internet konden we het vinden. Na het eerste spelletje moest ik verder met het eten, maar gingen de meiden nog een poosje door, echt leuk!
En na het eten waren er een paar behang aan het trekken in de kamer die we de komende tijd onder handen nemen. Een paar anderen waren een grote tas vol verschillende schroefjes aan het sorteren. Ja, het ging echt gezellig vandaag.

Lovely boho interior
Pinterest, wat leuk al die kleurtjes!


Sportief:
Touwtje gesprongen: 4-5-5-4 minuten en tussendoor 2 min. pauze: 306 cal.
30 minuten hardlopen: 420 cal.
samen: 726 cal.

Boodschappen: €23,-

1 opmerking:

  1. tjonge, jij bent écht goed bezig zeg! Kan ik vandaag niet aan tippen. Maar ik heb dan weer ramen gezeemd (wat met mijn spieren geen gemakkelijke taak is) en 4 wassen aan de lijn in de zon hangen. ben dus ook best trots.;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.