donderdag 29 oktober 2015

Afwisseling past wel bij me

De sleutel van de tuin moesten we van de week weer inleveren. Om het af te sluiten gingen we er nog één keer ontbijten. Dat was gezellig zo om kwart over 7 's ochtends. Het was helemaal niet koud, zo zou ik de dag wel vaker willen beginnen!


Ik ben er nog niet uit of ik volgend jaar (als het kan) ook weer een moestuintje wil. Het is best veel werk. Aan de andere kant, S is tegen die tijd ook naar school en vind ik het misschien wel even fijn om daar in alle rust wat in de grond te wroeten of een mooi boek mee te nemen. We zullen zien. Eerst de herfst en de winter maar weer doorkomen.


Het is zulk mooi weer dat ik nog wel eens met een kop koffie voor de deur op het stoepje ga zitten. S vindt het heerlijk om dan te stoepkrijten en zelf een hinkelspel te maken.


L had van de week nog een extra dagje vrij. We ontbeten gezellig in de Ikea en reden ook naar de grote bieb in het centrum. Die ging een uur later open dan ik dacht en dus namen ook wij maar eens een kijkje in de markthal. Leuk, ik was er nog niet eerder geweest. Het is erg gezellig, het was ook niet zo heel druk.


En ook maar weer even op een stoeprandje zitten kijken naar het lege plein, waar op dinsdag en zaterdag altijd een grote markt te vinden is.


Na een druk weekje is het vandaag een rustig dagje. Die gebruik ik dan om van alles voor te bereiden voor de komende week. Die afwisseling van drukke en rustige dagen vind ik fijn en past wel bij me.

3 opmerkingen:

  1. Jij bent een held, met je ontbijt! ;)
    Leuk he, de nieuwe markthal?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg, zo'n ontbijt! Jullie hadden idd schitterend weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustige dagen hebben we gewoon hard nodig, denk ik wel eens. Wat een leuke foto van de jongste in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.