vrijdag 2 oktober 2015

verjaardag

Wat een mooie dag was het gisteren om jarig te zijn!
Ik had vrienden en familie uitgenodigd van 10.00-22.00 uur en de hele dag was er visite.
Mijn twee Iraanse vriendinnen had ik gevraagd om voor het eten te zorgen.


En dat is gelukt!
Het was zo gezellig met zoveel mensen samen te eten!


Ze maakten ook nog een heerlijke verjaardagstaart.


Ik voelde me écht jarig!


Verder zijn ze de hele dag gebleven en vertelde op verschillende momenten hun getuigenis.
Aan het eind van de dag zou ik ze naar huis brengen, maar ik ben niet zo goed in het auto rijden in het donker en als ik dan ook nog moe ben... Dus K reed gezellig mee! 
En toen ik terug kwam, wachtte me nog een geweldige verassing! H en R hadden álles helemaal opgeruimd in de huiskamer en in de keuken! Geweldig, zulke zoons!:)


En dan nu, op naar de 40!
Dan wil ik stoppen met deze weblog en een nieuwe beginnen. Een 40+blog:)
Vind het wel echt een soort van mijlpaal.
Maar tegen die tijd heb ik het er nog wel eens over!


PS. Lees niet alleen recensies, maar ook mooie citaten op mijn boekenblog!



6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Leuk blogje :-) ik wens je een heel gezegend nieuw jaar en dat je in het nieuwe jaar zult blijven stralen van Gods goedheid. Je bent een voorbeeld! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Een 40+ blog?! Daar ben ik nog te jong voor hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fotos en een geslaagde dag! leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's en nog van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.