zaterdag 17 oktober 2015

Kringloop, wat heb je te koop?


Dit was gisterenochtend. Het was zo donker buiten en iedereen was weg. Heel even alleen thuis, maar toch maar even de moeite nemen om het gezellig te maken! Dat bosje rozen kreeg ik op m'n verjaardag, ze staan al langer dan 2 weken!

 

Met het linkerpopje ben ik de laatste weken bezig geweest. Het fijne aan zo'n klein projectje is dat het zo klaar is. Het patroontje komt uit het boek 'Mijn gehaakte pop'. Ik haalde het bij de bieb en denk dat ik er wel het een en ander uit ga kopiëren. Er zijn nog zoveel dingen die je erbij kunt haken.
Vandaag gingen we naar de kringloop. S zag het rechterpopje waar ze gelijk helemaal weg van was. Vraag me niet waarom. Het was maar 15 cent, dus mocht ze 'm wel. 

We zagen ook een klein fietsje. Ik ben er al een poosje naar op zoek en was helemaal blij! Nu kunnen we haar eindelijk fietsen leren! Na een poosje oefenen lukte het al even. Morgen maar weer verder proberen.


Misschien was dit nog wel leuker om te doen!


We zijn vanochtend ook eindelijk nog naar de bieb geweest. Een stapel kinderboeken en ook bakboeken en nog een mooi boek voor mezelf, die wil ik graag in deze week uitlezen!

LOPEN OP HET WATER

Hebben jullie deze gelezen? 
En wat vond je ervan? 
Lees je ook andere boeken van Lynn Austin?

Fijne zaterdagavond!






3 opmerkingen:

  1. Dat boek is mijn lievelingsboek! SCHATTIGE foto van jou en je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek is mooi, maar heel anders dan haar andere boeken vond ik. Ik ben ook meer van de amish boeken trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boek voor de helft gelezen en ik vond het echt helemaal niet naar mijn smaak. Ik koos het omdat ik een jaar in Israel gewoond heb, en daar ook een verdieping in mijn geloof mee maakte....en wie weet kon dat boek daar wat aan toevoegen...maar de IK factor in het boek vond ik te hoog. Niet alles wat God schrijft in de bijbel is op ju van toepassing, en zo leek het wel in het boek. Te veel van alles vond ik het. Het mooie aan het boek , is haar bereidheid om alles te willen delen met de lezers...maar ik vond het teveel van alles.
    Maar ik denk eigenlijk dat je het beter zelf eerst blanco kunt lezen....helaas is dat een beetje te laat he? wie weet is het net wel jouw smaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.