donderdag 27 november 2014

Een tikje van de Vredevorst

.

Die adventstijd... 
Druk ben ik er in mijn hoofd (en achter de naaimachine) mee bezig geweest.
Nu stop ik ermee.

.

Ik wil maar gewoon elke dag met Jezus leven.
Er op vertrouwen dat ik Hem zal ontmoeten
elke dag.
En dat ik de kennis van Hem en Zijn diepe liefde
door mag geven aan de mensen om me heen
elke dag.
Hopend dat Hij Zich thuis voelt in ons huis,
Zichzelf kan zijn
omdat we Hem zo nodig hebben
elke dag.


Het is alsof de Vredevorst even zachtjes op mijn schouder tikt,
me geruststelt
Ik ben er echt wel bij! 
elke dag! 
Maak je niet druk
Ontvang van Mij
elke dag!

The way of Peace IS the way of Love. Love is the greatest power on earth. It conquers all things... Yet in so doing, uplifts and empowers all things, never defeating any that are fortunate enough to cross it's path. Instead, it is ever transforming, ever expanding, ever creating more of itself, always creating something greater than it was before ❤tami



4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.