vrijdag 21 november 2014

Inspirerend


Vanochtend werd ik weer wat fitter wakker gelukkig! En zo´n rustdagje met daarbij het gebed van een vriendin blijkt ook goed te zijn voor mijn arm, ik heb er geen last van op het moment! Het voelt nog niet helemaal goed, maar de pijn is nu weg, zo fijn!!

Even een foto-blogje. Afgelopen woensdag zijn er weer zakjes voor de adventsslinger genaaid en deze keer niet alleen door mij. Vorige week zag ik het niet zitten om m'n dochters mee te laten naaien, maar deze woensdag had ik de hele middag en avond de tijd hiervoor. En genoten dat ze heeft! 


Vanochtend had ik vier peuters om op te passen, ze spelen elke week met elkaar, elke week bij een andere peuter thuis. Ik had een tent gemaakt, ze hebben heel leuk gespeeld, ik kon zelfs nog wat haken!


Gisterenavond heb ik eindelijk een beginnetje gemaakt met een 'inspiratiemuurtje' Ik schreef er ooit een blog over en beloofde toen er nog een keer over te bloggen. 


Met deze op ooghoogt, omdat ik dat zo'n mooie belofte vind als ik denk aan al het onrecht wat er in de wereld is.


Het was alleen niet zo slim om deze muur in een gangetje te beplakken waar het licht het niet deed. Nu zitten er veel ribbels in... maar een beetje textuur maakt het juist inspirerend, zei de moeder van een van de peuters. En zo is het!





3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.