zaterdag 9 mei 2015

We hebben een liedje voor Je!

Niet te geloven dat de vakantie alweer voorbij is!
Ik had een heleboel plannen, zoals in het tuintje werken
en verder schrijven over Ezechiël.
Het is er wel van gekomen, maar had verwacht dat ik meer zou kunnen doen.
Misschien kan dat komende week nog,
dan heeft K. nog een weekje vrij.
En de kids hoeven maar 3 dagen naar school.
Eigenlijk wel lekker.

Gisteren gingen we naar de dierentuin.
Elke keer als ik al die dieren zie, denk ik weer:
God moet er ontzettend veel plezier in gehad hebben,
om al die dieren te bedenken in al hun kleuren, vormen enz.


Vogels, vissen, apen, giraffen, we hadden eigenlijk te weinig tijd om alles te zien en om lekker te kunnen spelen. Om half 5 moesten we thuis zijn, omdat ik nog een andere afspraak had.


Nog een krabbel:

Van de week zaten we in de auto en stond er een worship-cd aan. 
R vroeg aan S: 'Weet je voor wie dat liedje is?' 
en vertelde dat het voor God was. 
Het raam stond open en S riep naar buiten: 
'Goo-od, we hebben een liedje voor Je!'
Het klonk zo schattig uit haar 3-jarige mond!

Maandag begint mijn dieet!
Ik heb er zin in.
Ik hoop eigenlijk vooral dat mijn trouwring 
dan gauw weer om mijn ringvinger past,
in plaats van om m'n pink:)


2 opmerkingen:

  1. Leuk Een stukje om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar je dieet.

    Maar die uitspraak van jowu S. is ook heel erg leuk zeg! Kinderen zijn zo onbevangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.