maandag 4 mei 2015

Pubers in huis

Een vakantiedagje
Vanochtend werd opgeslurpt door allerlei huishoudelijke klussen. En daar hadden we ons de hele dag wel zoet mee kunnen houden, maar we wilden ook wel iets leuks gaan doen met de Rotterdampas.
Eerst brachten we Mar weg naar een vriendinnetje. De andere meiden wilden graag mee, daar was een trampoline en ze hadden cavia´s en ik bleef een kopje koffie drinken. Gezellig!


Daarna gingen we midgetgolven. Het is zo leuk om te zien hoe goed S al mee deed. Helemaal op haar manier natuurlijk, maar wel elke baan proberen tot de laatste toe. We konden aan het eind ook nog gratis een ijsje krijgen. Mijn dieet is nog niet begonnen, dus wel ja!


En omdat we toch in de buurt waren en de meiden het alledrie zelf al vroegen, gingen we de Euromast in. Alleen ik zelf was er al eens in geweest een jaar of 6 geleden met H en R. L vond het maar wat griezelig zo hoog...en ik zelf eigenlijk ook wel een beetje. Maar het uitzicht maakte een hoop goed, dat was prachtig!


Toen we thuis kwamen waren onze nieuwe overburen in hun huis bezig en al gauw kwamen hun kinderen bij ons binnen (we hebben de schutting los gemaakt, zodat we die makkelijk weg kunnen schuiven:). Terwijl ik met het eten bezig ging, keken ze even een stukje van 'Frozen'.


Ik ben al een beetje aan het voorproeven op het dieet waar ik maandag mee begin. En een onderdeel daarvan is dat je 's avonds na het eten nog even een wandeling maakt. Het hoeft niet lang of ver te zijn, een half uurtje is al prima en daar zit je gauw aan.
We liepen langs het water en ik zag dit terwijl ik over de brug liep. 
Werd er een beetje treurig van.



Zomaar een krabbel

Soms denk ik, misschien zouden jullie wel willen weten hoe dat nou is met zoveel pubers in huis. Als je daar een beetje van wil proeven. Laat dit nummer dan zo'n 3 keer per dag (liefst 3 keer achter elkaar) hard door je huis heen schallen en je krijgt een beetje een idee. En wat mooi mee genomen is. Het zit in je hoofd en je krijg het er nooit meer uit: 'When Jesus say Yes, nobody can say No!'





1 opmerking:

  1. Erg he al die rommel in het water. Ik fietste maandag den weg door het bos en er was nog geen 2 meter waar geen rommel lag. Verschrikkelijk vind ik het. Ik heb die muziek maar niet geluisterd. Hier zijn de pubers net het huis uit. 3 lichtingen pubers gehad ;) Heerlijk rustig nu. Hoop dat je het niet erg vind, maar kan me nog levendig voorstellen hoe het klonk ;) ;) Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.