woensdag 22 oktober 2014

Eigenlijk een shagrijnig dagje

Niks is zo leuk als alle foto-albums naar beneden halen en foto's uitzoeken en albums bijwerken! Nou ja, het is erg leuk dat de kinderen nu zo groot zijn, dat ze hiermee zelf aan de slag kunnen. Dat deden we gisteren dus. En ondertussen werkte ik S haar album bij. Dat is zo'n leuke, die wil ik wel vol krijgen! Het viel een klein beetje tegen tenminste voor M, want haar album was op 1 blz na al helemaal vol! 


En dan kom je foto's tegen, zoals deze:


We kregen er 5 best wel snel achter elkaar, die zijn nu ook best wel snel achter elkaar groot. Daarom is het ook zo leuk om S. nog te hebben, kunnen we alles nog eens rustig over doen:)

Vanochtend werd ik wakker door S: 'Mama, het is ochtend! Daarom moeten we uit bed!'
L kwam ook al gauw en samen speelden ze nog even met de lego. Dit is de plek waar ze slaapt als we logé's hebben, die slapen dan meestal in S haar bed en komt zij weer even gezellig bij ons op de kamer op het kleine matras uit haar ledikant, die nog steeds groot genoeg is voor haar.


Eigenlijk was het een beetje een shagrijnig dagje. 
Er waren wel wat leuke dingen hoor.
Ik heb mijn 39ste levensjaar tot een creatief jaar uitgeroepen!
 Ik vond kaartjes in een tijdschrift van vorig jaar. 


Op een daarvan stond:


En dat hebben we toen maar gedaan met al die kaartjes:


Allemaal leuke tips om iets te doen, zoals een lief briefje onder alle kussens leggen; iets lekkers bakken voor je lief; een vegetarisch gerecht uitzoeken en uitproberen en nog veel meer.

Ik ben nog even naar de bieb geweest, twee nieuwe boeken gehaald om voor te lezen aan S. 
Een echte aanrader met hele leuke illustraties! Er zijn nog meer boeken van deze schrijver.


Vanmiddag ben ik begonnen met het haken van een ketting van sterren. Deze komt in de plaats van het grijs met wit gehaakte koordje boven de bank. Het hangt tussen twee schemerlampjes in en ik hang er tekeningen en mooie kaarten aan op. Het zal nog even duren voor het klaar is. De ketting is nog lang niet lang genoeg en er moeten nog heel wat draadjes afgewerkt worden.


Vanavond ga ik nog even knutselen aan de keukentafel. Ik zie wel wie er aanschuift! Morgen daarover meer.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.