woensdag 15 oktober 2014

Gaan we iets leuks doen?

DARLING Gingerbread houses  #christmas #cookies

Gaan we woensdag iets leuks doen, want dan ben ik vroeg uit?!
Tja...wat zullen we doen vandaag?

Kringlopen
Strandwandelen
Iets bakken
Op visite
De naaimachine erbij halen
Naar de markt
Spelletjes
Film kijken
Maskertje
Terrasje
???

We beginnen straks eerst maar eens met een lekker lunchje bereiden. Andere dochter moet vanmiddag voor school een bananenbrood bakken, dat staat dus ook op het programma. 
Misschien gaan we wel even naar het strand, het was vorige week zo heerlijk en ook nu schijnt de zon, gewoon even wandelen langs de kust. En even kijken of daar in de buurt ook kringloopwinkels zijn. We zullen ons wel vermaken vanmiddag.

'The 199 Steps' in Whitby, England

Vanochtend heb ik al lekker in huis gewerkt, heerlijk is dat toch als het allemaal weer opgeruimd en schoon is! Vanavond heb ik met een paar vriendinnen een haakavondje. Dat is veel te lang geleden. En het is ook super nodig, want het babydekentje waar ik mee bezig ben, moet half november af zijn.

MM

Het is een beetje stiller in huis dan anders. H. is op bivak en Mar. is op brugklaskamp. En R... dat is ook wel grappig, hij zit midden in een toetsweek. Een leraar zei vorige week tegen hem: 'Jij hebt toch vier zusjes?? Dan kun je maar beter op school leren!' en heeft een plekje voor hem geregeld! En dat doet hij dus ook:)

❤︎

Wat gaan jullie vandaag doen? 

1 opmerking:

  1. Ik ben aan het plannen en ga zo aan het werk. Vooral dingen die ik niet moet vergeten: kaart sturen, medicijnen halen.

    En voor volgende week: de hunebedden wachten op ons ...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.