maandag 20 oktober 2014

Voor en na foto's

Herfstvakantie! Deze week ga ik weer eens elke dag proberen om een blogje te plaatsen over wat we allemaal doen. 
Vandaag had ik een heuse planning gemaakt. Tot een uur of twee zouden we met elkaar flink in huis aan de slag gaan. Ik had me voorgenomen om gefocust te zijn op gezelligheid, niet op veel bereiken. En dat ging aardig. Ze mochten (tot op zekere hoogte) zelf zien wat er moest gebeuren en dat aanpakken. 
Ik vind het altijd leuk, die 'voor en na - foto's' te zien. Dus heb ik er deze keer ook maar een serie van gemaakt. Nu maar hopen dat het duidelijk genoeg is welke 'voor' en welke 'na' is!

 

 

 



Daarna wilde ik een wandeling van 5 km maken. En omdat ik toch naar de bieb moest, liepen we maar richting de bieb en daarna nog een stukje om. S. in de buggy, anders doen we er twee keer zo lang over. Hier zong ze net: 'Dapper voorwaarts kameraden...' Geen idee waar ze dat van heeft, ik denk van L.:)


Daarna deden we nog een spel: Een 10 voor topo. Echt een hele leuke en effectieve manier om je topo te verbeteren. En ondertussen maakten R en A (vriend van R) een heerlijk potje zuurkool.  


Niet echt een spel voor peuters. 
Morgen eerst maar een spelletje met haar doen.

De eerste dag is om. Ik heb nog allemaal plannetjes in mijn hoofd voor de komende dagen.
Tot morgen!


5 opmerkingen:

  1. Het verschil is te zien hoor :)!!
    Leuk ook voor jezelf om zo duidelijk het verschil te zien...
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je nog een echte herfstvakantie hebt. Ik merk er jammer genoeg niets meer van. Dat heb je als je geen kinderen meer hebt op (de basis)school.
    Nog een hele fijne week gewenst!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die tekeningen zo leuk aan het touwtje! Ja, echt wel verschil. Ik ben benieuwd wat voor spelletje met je jongste gaat doen morgen. Zuurkool: lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben met aritha eens de tekeningen aan het touwtje...de fotos waren duidelijk te merken...ik probeert alles voor de kerst in orde thuis te hebben...we zijn met ze tweetjes, dus is niet veel te doen...je blogjes altijd zo leuk en warm...bedankt voor de reactie op mijn blogspot...blessings friend ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, haha, die aanrecht... prachtig! Fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.