vrijdag 24 oktober 2014

Full house

Hier mam, voor jou! 


We liepen buiten en ze pakt een groot blad van de stoep en geeft het aan me. Ik wilde er eerst alleen een foto van maken en het dan weggooien, maar kon het niet over mijn geamuseerde moederhart verkrijgen. Dus hangt het nu aan een knijper boven de bank te bungelen.


Ze was naar de peuterochtend geweest, spelen met ´haar vrienden´! En nu lopen we weer naar huis, in haar hand een zakje met zelfgebakken koekjes!

Vandaag was het full house! 4 dochters, waarvan 2 met een vriendin. Het huis was vol meidenstemmen, gegil, gelach, gepraat en soms gehuil. Ze vermaakten zich met elkaar en ik kon rustig doorwerken aan waar ik gisteren mee begonnen was.

Nog wat zitten haken ook. Dit is misschien ook nog wel een leuk idee voor die sterrenslinger:)


Gelukkig ging het vandaag een stuk beter, geen hoofdpijn, alleen had ik het vanmiddag zo koud, dat ik de verwarming wat hoger zette. Toen kregen de anderen het weer te warm, dus ging die weer lager. 
En dan is de vakantie alweer voorbij. Nog wel een druk weekendje voor de boeg.
Morgen geeft een vriendin een informatiemiddag, met een andere vriendin bak ik wat lekkere koeken. Morgenmiddag dus dat en morgenavond een gebedsavond voor het Midden-Oosten in de gebedskamer van het Koerdenhuis.

Vind je het leuk om daar iets meer over te zien? Bekijk deze mooie aflevering!



3 opmerkingen:

  1. O ja, zo'n blaadje moet je voor altijd bewaren! Fijn dat het beter met je gaat. Geen griep geworden dus?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe was de gebeds-avond! Met dat blad kan je leuke dingen doe hoor. Bijvoorbeeld op een potje plakken en er dan een kaarsje in doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, bedankt voor de tip!
      De gebedsavond was goed. Heftig ook om foto's te zien van de afgelopen weken daar. Met name één jongetje, geen ouders meer, geen familie, in een vluchtelingenkamp, helemaal vies, met bemodderde schoenen en zo'n intens verdrietig gezichtje. Zo'n foto kan bij mij al op m'n netvlies staan, laat staan bij degene die daar was en de foto maakte!
      Een interview met dezelfde persoon als in het filmpje in m'n blog, maar dan nog heel vers, werd gisteren uitgezonden in 'power of hour': http://tvblik.nl/hour-of-power/aflevering-34-3

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.