vrijdag 18 maart 2016

(o)pa en (o)ma

Een niet helemaal geslaagde, maar toch leuke familiefoto! Mar staat er niet zo best op:( En K. heb ik er afgeknipt. Als je hem wil zien, zul je even langs moeten komen:) 


Mijn schoonouders hebben 12 kinderen gekregen en het aantal kleinkinderen is na de geboorte van S. op 58 blijven steken. En omdat K de jongste is, zijn er al heel wat kleinkinderen die ook kinderen hebben, de aantallen daarvan heb ik niet meer bij gehouden, maar dat doen mijn schoonouders nog wel (50 heb ik vernomen;). Deze foto namen we aan het eind van Ha's verjaardag. Vanaf de vroege ochtend waren zij al onderweg om familie bezoekjes af te leggen. Als laatste kwamen ze bij ons en het was, net als altijd, heel gezellig. We waren allemaal thuis en de ene vraag na de andere werd gesteld. Zo hebben we weer eens gehoord hoe het nou allemaal begonnen is met (o)pa en (o)ma, in het hoeveelste huis ze nu wonen (het twaalfde!) en komen er ook altijd wel verhalen langs uit oorlogstijd. Ik ben zo dankbaar dat onze kinderen hun opa en oma kennen en we nu al allemaal heleboel mooie herinneringen aan hen hebben!
Vandaag is (o)pa 82 jaar geworden en volgende maand wordt (o)ma 82.
Dat zullen we vieren!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.