zaterdag 13 december 2014

Lekker knus

Eerst maar eens een mooi plaatje van Pinterest:

this is why we celebrate Christmas...

Gisteren was het een leuke stiltetip die ik kreeg: vertragen!
Dat is wel echt iets waardoor ik tot rust kom. Vooral als er nog van alles te doen is. Juist dan gewoon even de tijd nemen om een lekker bakje koffie te zetten en een hoofdstukje te lezen. Of even een boekje voorlezen of de tijd nemen om m'n kind te knuffelen.

Gisterenavond, ik moest eigenlijk nog 2 surprises afmaken voor zondag. Maar samen met m'n man en twee dochters hebben we heerlijk een film zitten kijken. Lekker knus dichtbij elkaar op de bank. Genieten!

.


Zomaar een krabbel:

Elke ochtend lees ik onze jongste voor uit de kinderbijbel. En altijd wil ze dan zo'n beetje alle plaatjes uit de Bijbel bekijken. Door de weeks bekijkt ze ze vaak nog even alleen, maar vanochtend waren we nog maar samen beneden en heb ik bij elk plaatje heel kort verteld wat er gebeurde. Als ik dat vaker doe, dan krijgt ze al aardig wat Bijbelkennis binnen. Door al die plaatjes vertel ik dat alleen God dat kan en dat het een wonder is, dat Jezus iemand beter maakte en dode mensen zelfs weer liet leven. 
Het is zo mooi en ook grappig hoe dat dan allemaal in zo'n hoofdje verwerkt en toegepast wordt! Ik zit dit blogje te schrijven en ze komt naar me toe met een kleine frisby waar een klein scheurtje in zit: 
'Ooh, hij is kapot! God kan hem wel maken!'
Tja... grote zus heeft het nu met een plakbandje weer geplakt.

As a mother,my job is to take care of the possible and trust God with the impossible

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.