maandag 19 januari 2015

Kleine dingen

Fascinating article about scripture study, habits, and how our brains can be rewired for gospel learning! Significant!!

Wie is er onder u die de HEERE vreest,
die luistert naar de stem van Zijn Knecht?
Als hij in duisternissen gaat
en geen licht heeft,
laat hij dan vertrouwen op de Naam van de HEERE
en steunen op zijn God.

Deze tekst las ik vanochtend en het raakt me diep. 
Ik laat hem gewoon staan en hoop dat het jou ook zal bemoedigen!
En wil je de prachtige teksten lezen die er omheen staan,
lees dan Jesaja 50: 4-11

let there be light

Vandaag doe ik rustig wat m'n hand vind om te doen. 
Ik geef wat extra aandacht aan de kleine dingen. 
Zorg ervoor dat het prikbord er weer gezellig uit ziet. 
Verplaats de kaarsen naar het dressoir


 en verdeel twee vaasjes met bloemen over twee tafels. 


De voorjaarskriebels hebben hun intrede gedaan!


Gisteren was Mar jarig, ze is 13 jaar geworden. Het is een prachtmeid, is erg goed in plannen en voorbereiden en wil graag leren dansen en kan ook nog lekker gek doen. Zaterdagavond kwam bijna haar hele oude klas uit groep 8. Wat een keet was dat! Maar ook gezellig! Ze mist ze wel, want het was een hele leuke klas. Het heeft best even geduurd voor ze haar draai vond in de brugklas. 

Op het bord staat nog een recept van zoute stengels,
daar zijn we niet aan toegekomen.
Ik laat het nog even staan,
misschien komt het er vandaag of morgen wel van. 
De meiden willen altijd wel iets bakken.


En dan hebben we nog een bergje strijk. 
In de droger zit nog meer...
Dat komt wel goed vandaag.


Eerst gaan we overblijven op school.
Een fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Extra aandacht voor de kleine dingen; dat is wat we allemaal nodig hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.