zaterdag 26 december 2015

Een mooie ontmoeting

Leuk hoor, een Chinese achterbuurman die in een sushirestaurant werkt!:)


Het gebeurt niet vaak dat ik op tweede kerstdag een hele middag alleen thuis ben.
Maar ik heb het er eerlijk gezegd zelf een beetje naar gemaakt.
De ene helft is naar opa en oma,
de andere helft is gaan schaatsen.
En ik?
Ik probeer wat bij te slapen,
wat te wandelen,
boodschappen doen
en alles op te ruimen voor de visite die morgen komt.

Gisterenavond mocht ik namens House of Hope een kerstpakket langs brengen bij een vrouw uit Eritrea, die in onze straat is komen wonen. Na enig aandringen deed ze de deur open. Ze had haar dochter aan de telefoon, die meteen mooi kon vertalen! Binnen 10 minuten kreeg ik wel 10 omhelzingen! Wat een liefde, wat een dankbaarheid, wat een mooie ontmoeting op deze kerstdag!!

Kids in Massawa Eritrea ~   I asked them to smile at me for the picture...They kissed each other!     © Eric Lafforgue:

En verder... na een jaar geen facebook ben ik er weer te vinden!
Je kunt mijn fbpagina voor mijn blogs volgen als je wilt.
En als ik je een beetje ken van blogland mag je ook een vriendschapsverzoek doen:))

Fijne dag vandaag!

8 opmerkingen:

  1. Welkom terug op facebook. geniet van je middag alleen thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogje en leuk dat je weer op Facebook bent Lieneke.
    Je bent vanzelfsprekend ook weer hartelijk welkom in de Bloggersgroep. Wie weet kun je bij de volgende bloggersdag zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, dat je een kerstpakket mocht wegbrengen. Fijn om mensen blij te maken.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi werk! Geroepen... Een Goed 2016 alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het!
      Dankjewel, jij ook! En bedenk dat we weer een heel jaar dichterbij de dag zijn, dat we Jezus zullen zien zoals Hij is!;)

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.