maandag 14 december 2015

Stoofpeertjes en karamelkoek

Heel even dan... ik moet nog even de karamel maken voor de karamelkoek! Vanavond gaan we met de groep Nederlandse les gezellig samen eten. Iedereen neemt iets mee. De stoofpeertjes staan op het vuur en de koek moet nog even afgemaakt. Ik heb er zin in!

Toch ben ik ook erg moe, vanochtend kwam S om een uur of half 6 naast me liggen snotteren en hoesten. Het duurde zolang voordat de wekker eindelijk ging en toen vielen we alsnog even in slaap:(

Vandaag weer oppasdag en morgen en overmorgen ook. Vanochtend zijn we gezellig op verjaardagsvisite geweest. Even met de tram, dat was voor S een leuk uitje, want dat doen we bijna nooit. Daarna moesten we overblijven en dat was allemaal even plannen en organiseren, goede oefening en het is gelukt! Toen in de weer met het eten... wat een vervelend klusje is dat, stoofperen schillen!

Oja, leuk al die reakties op m'n blogs! Ik probeer ze deze maand allemaal te beantwoorden, dus kijk nog even terug als je dat nog niet gedaan hebt!

Dat was het even voor vandaag. Fijn is dat, even rustig op het toetsenbord rammelen, bakje koffie erbij en dan weer verder! Tjonge, het lijkt wel of ik last heb van stress! Niks voor mij!

Just breathe.  Cystic Fibrosis Awareness:

Er zijn er hier een paar helemaal niet zo lekker, hoofdpijn, keelpijn, verkouden en moe. Eens kijken hoe ik ze een beetje extra kan verwennen... Misschien morgen een dagje thuis houden. Hebben jullie nog ideetjes?

4 opmerkingen:

  1. Lekker, stoofpeertjes! Lang geleden dat we ze hebben gegeten. Meestal maakte manlief ze, maar die werkt nu zoveel dat er geen tijd voor is. En ik vind het zo'n vervelende klus om ze te schillen ;). Geen ideeën voor de (zo ongeveer)zieken, vroeg onder de wol??? Beterschap in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoofpeertjes! De moeite weegt niet op tegen de heerlijke smaak! Wij eten het soms, maar ik sta altijd uren te watertanden van alleen de geur al, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.