donderdag 3 december 2015

You & Me à ......

Na een poosje wikken en wegen, besloot Ha het dagje Parijs om te buigen naar een dagje Londen. Dat kon gelukkig zonder problemen, alleen was het shirt wat hij haar erbij zou geven nu overgeleverd aan zijn creativiteit. Ook geen probleem!


Het gebeurt niet vaak dat we echt met ons hele gezin bij iemand op visite gaan. Maar naar Ma's verjaardag is altijd één van de grote uitzonderingen. Ze hoort er echt al helemaal bij!


Het was heel gezellig. S vermaakte zich prima met de grote beer en de pop en er kwam zelfs ook nog een meisje die maar iets ouder was dan zij. Ik wist weer even hoe het voelde om zelf kind te zijn, toen ik die twee zo bezig zag!


Vandaag heb ik een ander rommelhoekje aangepakt!


Dat ziet er zo toch veel beter uit.


En dan ook gelijk maar alle keukenspulletjes afgewassen.


Het is dit jaar zo'n beetje voor het eerst sinds we schoolgaande kinderen hebben, dat ik niet aan het stressen ben voor het sinterklaasfeest! Iedereen is groot genoeg om zelf suprises te maken en dat gaat allemaal heel goed. De meiden verdwijnen zo af en toe naar hun eigen kamer, waar je dan niet binnen mag komen. Over de jongens maak ik me ook geen zorgen, die verzinnen zaterdagmiddag wel wat. Zo is het de laatste jaren ook gegaan.
Vanochtend heb ik de nodige dingen gekocht en heb zojuist een suprise in elkaar geknutseld.
Klaar ermee!

In deze maand vind je op mijn andere blog af en toe een citaat uit 'The journals of Jim Elliot'. Met daarbij elke keer een deel van de film 'The end of the spear'. Denk er eens over om ook deze blog te volgen of anderen er op te wijzen, vooral degene die van lezen houden:)

2 opmerkingen:

  1. Fijn zeg, dat er weer wat opgeruimd is. Ik moet ook nodig het speelgoed schoon gaan maken, maar hik er zo tegenaan.
    Creatief opgelost, dat shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In plaats van opruimen zeg ik ook wel eens 'gezellig maken', dan heb ik gelijk meer zin om aan de slag te gaan:)

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.