woensdag 20 augustus 2014

Grutjes

Even een probeersel. Dit blogje schrijf en verstuur ik vanaf mijn mobiel, ik denk dat de foto's een beetje buiten proporties zijn. Zal het wel weer  aanpassen als ik achter de computer zit.


Hier maak ik gruttenpap. Iedereen vind het heerlijk met boter en stroop!


Vandaag is het de laatste dag van deze vakantie hier in Drenthe. Morgen weer naar ons eigen stekkie. Heerlijk weer! Vanavond voor de laatste keer hard gelopen langs de koeien en paarden. Volgende keer weer door de straten van de stad. 
Nog 1 mooie foto. Wat kan de lucht toch mooi zijn!

Maar de vakantie is nog niet helemaal afgelopen. Na deze week hebben de kids nog 1 week vrij. Een week om weer in het normale ritme te komen, laatste schoolspullen te kopen, boeken kaften. 
Ik heb er meer dan zin in! 
En natuurlijk blijf ik gezellig doorbloggen. Ik hoop dat jullie ook een beetje mee genoten hebben van deze vakantie. In elk geval bedankt voor al jullie reakties!

5 opmerkingen:

  1. Bij ons is de vakantie alweer voorbij en voor mijn gevoel begint de herfst al door het weer. Vind ik niet erg hoor, ik geniet van de prachtige luchten: Het ene moment donker en dreigend, dan ineens weer zon met prachtige wolken. Maar op vakantie is 't natuurlijk wel lekker als je een beetje mooi weer hebt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ervan genoten, hoor, van je verhalen. Gelukkig dat je nog gewoon doorblogt!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gruttenpap? Dat lijkt iets uit een sprookje. Wat een gezellige foto's op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij is de vakantie allang voorbij. Ik ben al weer volop aan het werk in de "schoolvakantie." Geniet nog na van de vakantie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.