zondag 17 augustus 2014

Niet alles zit mee

De volgende ´masterchef´ was R. (15). Hij maakte een heerlijk broodje hamburger en ging heel professioneel te werk!


Het was heel lekker!
En ondertussen staat L al weer te popelen en vroeg me gisteren wel 5 keer wanneer zij weer aan de beurt is.
Het is leuk, nu weet ik wie er echt al goed een maaltijd kan maken voor 8 personen. Het komende seizoen ga ik misschien wel een soort van roostertje maken. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Zowiezo is het voor alle partijen het beste als we weten waar we aan toe zijn. Ik vind het niet zo heel vaak fijn als iemand me helpt met koken. Het is een moment op de dag dat je alles een beetje zat bent en niet zo heel geduldig meer bent.


Hardlopen blijft leuk! Ook al had ik gisteren beter niet kunnen gaan, omdat ik nog spierpijn had van de vorige keer. Ik maakte er een 'hardloop-wandel' rondje van en kwam een mooie rups tegen:


En heel veel koeien! 


Het is ene heerlijke vakantie en het duurt nog tot donderdag. Maar niet alles zit mee, dit waren een paar borden:


En regen, regen, regen! Ik houd wel van regen hoor, loop het liefst buiten als het regent, hoewel ik dat zelden doe!:)


Vanmiddag speelden we hier binnen kerkje.


Waar we onze buik aan vol eten: Watermeloen!





3 opmerkingen:

  1. ja, soms zit het inderdaad mee, en soms zit het minder mee! Leuk om zo mee te genieten. Ik ben wel toe aan zo'n dag, te nat voor buiten en lekker droog binnen. Nog even.... dan is de vakantie weer voorbij.
    Een kook rooster - goed plan. Laat ze ook het menu (gerecht) bepalen en het boodschappenlijst opstellen. Al mijn 3 kinderen hebben leren koken vanaf jongs af aan. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig als ze kunnen koken, hoor. Ben benieuwd naar het volgende gerecht.
    Nog een fijne vakantie verder, hopelijk met minder regen.

    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er knus uit bij jullie! lekkere hap, gezamenlijk kerk-vieren. Hier scheen vanmorgen de zon. Ik hoopte dat het bij jou ook zo was. Nu begint het hard te waaien ...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.