zaterdag 9 augustus 2014

Klein en schattig

De omslagdoek waar ik mee bezig was is klaar. Ben er best tevreden over, misschien ga ik ´m nog eens maken.



In een van de eerste dagen dat we hier waren, hoorden we veel geritsel in de struik. We dachten dat het egels waren, maar we hebben nooit een egel gezien:) Dit schattige kuiken kwam er gisterenochtend uit. Zo lijkt hij klein en schattig, maar moet je eens kijken als hij z'n bekje openspert!


We wilden bijna wormen voor hem gaan zoeken, maar dachten dat het beter was om dat niet te doen. Even later zagen we pa of moe hem al voeren. Hij kon nog niet vliegen, ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar we hebben 'm niet meer gezien.


Vandaag zijn we naar het boomkroonpad geweest. Je kunt dan een stukje een eind boven de grond een pad volgen. Het viel een beetje tegen. Maar de boswandeling daarna was heerlijk. Ik geniet altijd zo van het bos, de geur, de kleuren, alles.


Mooie paddestoelen gezien. Je moet er wel echt op letten, want je loopt er zo aan voorbij!


Even op de zandberg klimmen en eraf rennen.


Mooie uitkijktoren, nou ja, mooi uitzicht dan!


In bomen klimmen blijft altijd leuk.



Het was een mooie dag!

2 opmerkingen:

  1. Leuk, die bosverhalen. ben je zelf nog in een boom geklommen. Ik heb het vroeger zo veel gedaan. Wat een snavel heeft die vogel zeg. Enorm!

    Omslagdoek wil ik wel bij jou bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet ook als ik tijd heb om met me man het bos in te gaan...hij kan zo mooi fotograferen...leuk blogje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.