donderdag 17 juli 2014

Hoe houdt je het cool?

Voor het eerst samen met een vriendin hard gelopen. Het was een rondje van 5 km en even zoeken en afstemmen op elkaar. Ik heb er heel erg van genoten, even niet zo heel streng voor jezelf zijn is soms heel goed, ik bedoel: helemaal niet verkeerd met zulke temperaturen! De tijd nemen om van de bramenstruik te snoepen aan de kant van de weg, die me wel al eerder opgevallen waren, maar nog niet dat er al rijpe tussen zaten, heerlijk! En ook nog een heleboel prachtige vogels, waar ik de naam van kwijt ben, een soort van kleine groene papagaaitjes, in de boom. Een poos terug zag ik er ´s ochtends vroeg één bij de buren in de tuin en dacht dat hij ontsnapt was, maar hier was er een hele zwerm van en ze schijnen dus gewoon gezellig hun plekje hier gevonden te hebben. 


Wat een warm weer vandaag! Ik ging met drie meiden naar m´n zusje, die drie kinderen heeft, het badje opgeblazen en heerlijk genieten van de waterpret!



En de dag afgesloten met een picknick in ´het tuintje´ met een paar vriendinnen en kinderen. Er was fruit, turks brood, salades, pannenkoeken, drinken en heerlijke dadelkoekjes! In de schaduw kwamen we een beetje bij van de warmte.
Wat doen jullie als het zo warm is? Heb je goede tips om een béétje 'cool' te blijven?:)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dag. Fijn te lezen hoe je geniet. Wordt ik helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk!!!
    ik bleef vandaag heeeel erg koel....
    heb heel de dag gewerkt lekker koud hoor in de Jumbo :P
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. binnen blijven en alle ramen dicht is een optie...maar mensen met kinderen denk ik dat ze liever in een badje zijn...ik heb alleen s.avonds last van..maar ik vindt het weer prima...genieten van...bedankt voor u bezoekje..groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.