dinsdag 22 juli 2014

Iets anders dan gepland

Vandaag liep het allemaal een beetje anders dan gepland. Ik zou met de jongste drie dames en nog een meisje van 14 twee dagen naar een internationaal kamp gaan. We hadden gisteren alles al ingepakt, omdat we er om 6 uur uit moesten. We lagen niet heel vroeg in bed en om kwart voor 12 belde onze oudste (17). Hij is met vrienden een weekje op vakantie, hij had een bal tegen willen houden die de tent in vloog, maar schopte tegen de punt van een oud gasstelletje. In eerste instantie dacht hij dat het wel meeviel, maar z'n vrienden dachten daar anders over en dus naar de huisartsenpost en 5 hechtingen in zijn grote teen rijker. Ik wilde hem wel ophalen, maar dat hoefde niet:)

Nu weet ik niet zo goed meer wat er eerst was. Iemand die 'mama' riep of de wekker die om half 6 zou gaan. Het was allebei vlak achter elkaar. Mar werd ziek wakker, hoofdpijn, buikpijn en uiteindelijk kwam alles er zo'n beetje uit vandaag. Na een uurtje proberen om nog wat te slapen ben ik er maar uitgegaan, want S was wakker en niet meer in slaap te krijgen. Maar na een klein uurtje beneden kroop ze tegen me aan en sliep alsnog tot een uur of 10 uit.


Dat vind ik dan best even slikken, als het anders gaat. We hadden ons er erg op verheugd. Maar misschien kunnen we later deze week nog een dagje. Door veel te weinig slaap kon ik wel even een rustdag inlassen en heb ik fijn verder zitten haken aan het dekentje.


S drinkt tegenwoordig alles met een rietje, het was helemaal nieuw voor haar en ze vind het helemaal leuk. Ik heb eigenlijk nooit rietjes in huis, het is een leuk manier van iets 'extra's' in de zomervakantie. Waar je al niet blij van kunt worden!:)


Courgetten uit eigen tuin, hoe leuk is dat! Ik maakte er een soep van, die er niet heel smakelijk uitzag, maar wel heel lekker was! Ik denk dat het kwam omdat ik rode wijn gebruikte ipv witte. En omdat ik per ongeluk wat kaneel ipv peper erin strooide. 


En tussendoor viel mijn oog steeds maar op die mooie bloemen die we gisteren mee kregen.




En als klap op de vuurpeil, moest ik iemand met een lekke band ophalen met de auto. 


Heerlijk als het ´s avonds een beetje afgekoeld is, nog even loomen buiten. L heeft de hele middag bij een vriendin gespeeld, die vanochtend belde, dat was erg leuk voor haar. 

1 opmerking:

  1. Ja, dat was nou echt een tegenvaller! Hopelijk komen er nog veel meevallers deze vakantie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.