woensdag 19 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 23

Na een goed nachtje, ik lag gisterenavond al om kwart voor 8 op bed, weer fris aan een nieuwe dag begonnen. Ik begon vanochtend vroeg zowaar al met een 'nieuw lied' in de badkamer! 

Pinterest

Het is niet zo dat ik nu de hele dag lekker op de bank heb zitten haken, misschien had ik dat wel gehoopt, maar er is niks van gekomen. Vanochtend een heerlijk fietstochtje gemaakt, lekker buiten zitten kletsen met wat vriendinnen terwijl de kinderen in de zandbak speelden. Toen weer terug naar huis.

Pinterest

En 's middags naar de markt 'gekuierd', veel fruit gekocht, dat geeft altijd zo'n rijk gevoel! Verder heb ik in de tuin 2 kg. sperziebonen zitten doppen. Ook nog een bak koffie gedronken voor de deur waar 2 van m'n meiden met stoepkrijt aan de gang gingen.
Echt, een heerlijk dagje! 's Avonds ben ik dan wel echt heel moe, maar ook dat is niet vervelend, want mijn bed staat er nog steeds.

En m'n lijstje voor zaterdag? Daar staat nog niks op!
Ik zal eens een klein beginnetje maken:

  • schoenen poetsen
  • koelkast schoonmaken

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blog om te lezen. Blij dat ik je ontdekt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, dat kletsen met vriendinnen en markten! Ik lees nog steeds mee hoor en je maakt me blij met je blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat een heerlijk dagje! Lekker hè, dat zonnetje buiten en die spelende pukkies en lieve vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.