vrijdag 21 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 25

Weet je wat er vandaag iemand zei?: 'Ik dacht gisteren, zouden die 40 dagen voorbij zijn?'
Ik moest er erg hard om lachen omdat ik nou net deze dagen even wat minder doe, doordat er andere dingen zijn die mijn aandacht vragen.

Het is ook wel weer apart, zat ik vorige week te vertellen dat ik wacht met inpakken tot het laatste moment, vandaag deed ik juist al wat dingen die op m'n lijstje voor morgen staan, zodat dat morgen niet meer hoeft!

Wat een leuk inspirerend mandje! (Pinterest)

Ik merk dat het hele gebeuren een zoektocht voor me is geworden, naar de manier die past bij mij. Waar raak ik gemotiveerd door en wat werkt niet? Ik kan er nog niet zo goed antwoord op geven. Misschien zijn het niet de goede vragen, moet het gewoon gebeuren en moet ik gewoon elke dag trouw mijn taak vervullen!
Maar dan nog, hoe deel ik mijn tijd het beste in?
Waar ik wel achter ben gekomen is dat ik een 'projectmens' ben, misschien kan ik daar iets mee.

Maar laat ik stoppen met deze psychologische beschouwingen.
Vandaag heb ik het hele huis gestofzuigd, de was gedaan, 2 bedden verschoond en we zijn nog even naar de bibliotheek geweest.
Vanochtend ging het echt goed, kon aan één stuk doorwerken. Dat laatste lijkt ook iets te zijn wat ik nodig heb om m'n werk met plezier te doen.

Pinterest


Nog een paar laatste dingen voor morgen:

  • wc's
  • boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.