maandag 24 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 28

Er zijn verschillende manieren van 'niet lekker in je vel zitten' en zo ook verschillende manieren hoe je daar mee om moet gaan. Vandaag was er één die elke maand voor komt, dan wéét ik dat ik gewoon wat meer slaap nodig heb en is het 't beste als ik maar gewoon rustig de dingen doe die nodig zijn. En dan werk je toch door, achteraf ben ik dan erg blij dat ik best veel gedaan heb. Vanmiddag heb ik deze toespraak geluisterd van Beth Moore:


Het is absoluut een aanrader. En blijkbaar iets wat ik erg nodig had, ik voelde me echt verkwikt en aangemoedigd om mijn tijd niet te verkwisten, om de goede strijd te strijden en besef weer hoe belangrijk het is dat we met ons hart en onze mond niet alleen onze zonden belijden, maar ook wie God is, wie Jezus voor ons is en wat Hij gedaan heeft!

Vanavond was het gebed ook fijn in onze gemeente. Deze week hebben we een gebedsweek. Misschien moet ik deze week wijden aan mijn 'geestelijke huishouden'!
En geloof me, dat zal het huishouden in huize van Vuuren ook zéker ten goede komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.