zondag 30 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 34

Gisterenavond was het heel fijn, maar het leek wel of ik vanochtend pas echt besefte hoe mooi deze afgelopen week was. Mijn hart was vol vreugde en vol liefde.

Pinterest

En het is deze hartsgesteldheid die me laat denken: Het doet er niet toe wat, als ik maar uiting kan geven aan die liefde die U gegeven heeft, als ik het maar kan beantwoorden.
En langzaam dringt tot me door hoe het huishouden een daad van aanbidding, 'als was het voor God' kan zijn.

Blog de lara34 :LARA : L'ATELIER DU RECYCLAGE ARTISTIQUE, patère
Pinterest

Begrijp me niet verkeerd, een hart vol vreugde en liefde hoeft niet te betekenen dat al je problemen opgelost zijn, dat alle pijn verdwenen is en je zorgen weg. Dat is er allemaal nog. Maar er is daar op de andere kant van de weegschaal iets anders gelegd, waardoor je nu al een klein glimpje kunt opvangen dat het lijden van deze tijd niet opweegt tegen de heerlijkheid van God.

Dit zijn woorden, het is niet zo dat ik dit dag in dag uit ook zo ervaar, dat is wel duidelijk denk ik zo. Neemt niet weg dat we elkaar mogen aanmoedigen het te zoeken en ernaar te streven.

Colorful Bedding and Kitchen Textile by "Aura" // Цветно спално бельо и кухненски текстил от "Аура" | 79 Ideas
Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.