maandag 31 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 35

Maandag is toch eigenlijk een heerlijk dagje zo na het weekend. Er was veel was vandaag waar ik nog een schepje bovenop deed door wat bedden te verschonen. Er was ook veel op te ruimen, waar dochterlief nog een schepje bovenop deed door een mand vol speelgoed om te gooien;) Ik heb ook lekker de tijd genomen om met haar te spelen en boekjes te lezen, daar genieten we dan allebei erg van.

boekjes lezen
Pinterest

Verder heb ik nog een nieuwsbrief de deur uitgedaan (niet van ons). En ik heb bovendien een record gehaald met 'touwtje springen'. Voor de eerste keer dit jaar viel het me niet zwaar, ik werd natuurlijk wel moe, maar kon het 7 minuten achter elkaar volhouden.
Dat lijkt niks, maar ik zie mezelf nog staan toen ik het voor het eerst deed, ik haalde amper een minuut! Een klein vruchtje van mijn jaarthema 'zelfdiscipline', waar ik vandaag ook nog een preekje over luisterde, dat motiveert weer!

#Discipline
Pinterest

Verder ben ik bezig blogjes te schrijven bij een boek dat ik aan het lezen ben. 'Het dwaze van God'. Ik denk erover daar mijn volgende projectje van te maken. Bij elk hfd schrijf ik iets, soms blijf ik dicht bij het hoofdstuk, soms haal ik er iets uit waar ik zelf verder mee ga, soms alleen een stukje citaat. De eerste drie blogjes kun je al vinden op mijn andere weblog onder het label 'Het dwaze van God'. Maar voordat ik daar verder mee ga, wil ik eerst deze 40 dagen afronden.




2 opmerkingen:

  1. Knap hoor, dat je naast je drukke gezin nog tijd vind om dagelijks te bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat iedereen wel een beetje tijd vrij kan maken voor iets dat je erg leuk vind;)

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.