zaterdag 29 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 33

Een rommelig dagje vandaag, maar wel gezellig.
Er bleek ineens ergens een familiedag te zijn, daar had ik via de email natuurlijk al lang en breed van op de hoogte kunnen zijn, maar ja... M'n drie meiden (13, 12 en 9) mochten er op de fiets heen, het leek me een leuk zussenuitje, een mooie kans om goede zusterlijke banden te smeden. Ik vond het ook wel spannend om ze zo te laten gaan, maar ze hebben het erg leuk gehad en kwamen met versierde cupcakes weer thuis.

Beehive cupcakes
Pinterest

's Avonds bij vrienden wezen eten en daarna naar de afsluiting van de gebedsweek. Dat kan ik niet zo goed omschrijven, we hebben gezongen, gedanst, gebeden, gehuild... We wisten dat God dichtbij was, of wij bij Hem?

† ♥ ✞ ♥ † Because Jesus lives I can face tomorrow,    Because Jesus lives all fear is gone;    Because I know Jesus holds the future    And life is worth the living just because Jesus lives.  † ♥ ✞ ♥ †
Pinterest

Vanochtend heb ik, zoals ik gisteren al schreef, eerst alles netjes gemaakt in de keuken. En 's middags had ik nog even een moment waarvan ik dacht: 'stop!' En ging er weer voor. Ik merk wel dat wanneer ik elke avond iets heb, ik een achterstand krijg met de was en overal liggen weer meer rommeltjes dan leuk is. Volgende week dus nog genoeg te doen.
Nog 7 dagen te gaan!

*adore* these stairs!
Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.