zondag 23 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 27

Vandaag las ik een klein stukje uit het boek 'Hooglied' van Watchman Nee. Ooit over geschreven in een schriftje, omdat ik het zo mooi vond.
De laatste tijd ben ik zo druk met van alles in het leven, dat mijn aandacht steeds meer weggetrokken wordt van de Fontein van het Leven. Het is mijn diepe verlangen dat ik weer daar zal zijn. Deze week hebben we een gebedsweek in onze gemeente en ik hoop dat dat me weer geestelijk zal verfrissen.


Het is zo waar wat Nee hier zegt, ik weet het ook, ik heb er van geproefd!

'Uw liefde, Here Jezus, is kostelijker dan alle wijn op aarde - het zoetste en allerbeste produkt dat er op de wereld beschikbaar is. De Heilige Geest heeft mij laten zien dat alles wat de mensen blij maakt, of hen benevelt, of vleselijke gevoelens in hen doet opborrelen, niets vergeleken is met uw liefde. De dingen onder de zon waaraan de mensen zoveel waarde hechten, zijn niets vergeleken met uw liefde. Ik heb het gezien. Wat is er onder de zon dat zich kan meten met Uw liefde?'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.