donderdag 27 maart 2014

40 dagen huishouden, dag 31

Een raar dagje waarop ik bijna niets uitgevoerd heb, nou ja, het is altijd maar net hoe je het bekijkt! Vanmiddag heb ik zo'n 4 uur met de jongste op schoot gezeten. Er was iets met haar oog, ze had zo'n pijn en hield ze het liefst dicht, heel naar. Gelukkig heeft ze wel even geslapen, maar werd een paar keer huilend wakker. Aan het eind van de middag toch maar even naar de huisarts geweest, waarschijnlijk heeft er iets in gezeten en is het er weer uit. Morgen zou het een stuk beter moeten gaan.


Vanavond ook thuis gebleven, het is best intensief om elke avond weg te gaan. 's Avonds heb ik het meestal wel een beetje gehad. Maar deze gebedsavonden zijn wel echt een zegen! Vanavond hadden de meiden een afsluitavond van een project, het is geloof ik echt de eerste keer in al die 13 schooljaren dat ik daar niet bij ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.